۶ اسفند ۱۳۹۴، ۹:۳۰

فرمانده انتظامی خراسان شمالی:

۵ هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات در خراسان شمالی را تامین می‌کنند

۵ هزار نیروی پلیس امنیت انتخابات در خراسان شمالی را تامین می‌کنند

بجنورد - فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: پنج هزار و۱۰۰ نیروی پلیس در خراسان شمالی امنیت انتخابات هفتم اسفندماه در این استان را تامین می‌کنند.

سردار علیرضا مظاهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف پلیس در موضوع انتخابات تامین امنیت مردم است از این جهت مشارکت کارکنان ناجا براساس قانون در تبلیغات انتخاباتی نامزدها ممنوع است.

وی با اشاره به تلاش‌های نیروی انتظامی استان برای ایجاد فضای سالم و آرام تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی افزود: ماموران پلیس خراسان شمالی در روز برگزاری انتخابات نیز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا فضایی آرام و شاداب و به دور از هر گونه تنش‌های سیاسی و اجتماعی، برای حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

سردار مظاهری تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی با رعایت اخلاق انتخاباتی و هواداران آنان نیز با رعایت قوانین و مقررات تلاش کنند تا بستر حضور حداکثری مردم در انتخابات ایجاد شود.

وی از آمادگی پلیس استان در تامین امنیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری خبر داد و افزود: برنامه ریزی‌ها و تدابیر لازم جهت پوشش صندوق‌های رای و امنیت انتخابات توسط پلیس در استان انجام شده و هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

سردار مظاهری گفت: هفتم اسفندماه پنج هزار و ۱۰۰ نیروی پلیس امنیت انتخابات در خراسان شمالی را تامین می‌کنند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: به طور حتم مردم استان در این دوره از انتخابات نیز همانند گذشته مشارکت حداکثری را خواهند داشت و با انتخاب افرادی اصلح سرنوشت خود را تعیین خواهند کرد.

کد خبر 3565433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha